Wieczór inspiracji z Cannes już we wtorek

dodano: 
29.07.2016
komentarzy: 
0

Jak naukowcy mogą przyczynić się do sukcesu marki? Z czego wynika to, że niektóre trendy przyjmują się lepiej niż inne? Jaki jest problem z kampaniami „social purpose”? Czy wyeliminowanie stereotypów z reklamy jest w ogóle możliwe? Jak nauczyć się od bogów reklamy –  tego.... jak nie robić reklamy?

Ci, którzy nie znają odpowiedzi na powyższe pytania, i których zabrakło na Cannes Lions, mogą nadrobić zaległości. Coroczna uczestniczka festiwalu Julia Izmałkowa, CEO IZMALKOWA, podzieli się kluczowymi insightami i wiedzą z tegorocznego Cannes Lions już 2 sierpnia.

Wtedy właśnie w siedzibie Campus Warsaw odbędzie się spotkanie pt. „Cannes Lions is not only about yachts and rosé. Best ideas from 68 hours of speeches”. Uczestnicy wydarzenia dowiedzą się m.in. dlaczego w kreatywności zasady są ważniejsze niż spontaniczność, jak zarządzać swoim umysłem, aby być twórczym oraz jak rozkochać konsumenta w swoim produkcie.

Spotkanie adresowane jest przede wszystkim do marketerów, Brand Managerów, dyrektorów kreatywnych i strategów.

Wydarzenie ma charakter otwarty. Prelekcja odbędzie się w języku angielskim.

Szczegóły tutaj.

(ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin