Wielkie Marki od Kuchni

dodano: 
20.05.2016
komentarzy: 
0

„Wielkie Marki od Kuchni” – tak brzmi nazwa cyklu otwartych seminariów, którego celem jest popularyzacja tematu zarządzania marką. Projekt zakłada udział menedżerów firm działających w Polsce i za granicą. W ramach wydarzenia osoby zarządzające markami podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem oraz przedstawią najlepsze praktyki dotyczące strategii marek na rynku polskim i na rynkach zagranicznych. Co więcej, zaplanowano również dyskusję, w której wezmą udział zaproszeni praktycy oraz przedstawiciele świata nauki.

Projekt realizowany jest w ramach strategicznego partnerstwa Superbrands Polska i Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Porozumienie o współpracy między nimi zostało podpisane 10 maja 2016 roku.
Seminaria skierowane są do studentów studiów licencjackich i magisterskich, słuchaczy studiów doktoranckich i podyplomowych oraz typu MBA, absolwentów SGH i innych uczelni, a także praktyków biznesu.

„Misją Superbrands jest promowanie idei brandingu poprzez prezentowanie historii najsilniejszych marek; robimy to na całym świecie, publikując albumy zawierające case studies czołowych graczy. Dzięki współpracy z SGH będziemy mieli okazję przybliżyć drogę do sukcesu najskuteczniej kreowanych marek w Polsce szerszemu gronu odbiorców” – zaznacza Monika Kowalewska, dyrektor projektu Superbrands w Polsce.

Podczas seminariów podjęte mają zostać m.in. takie tematy jak: ekspansja marki na rynek zagraniczny, kształtowanie portfela/architektury marek na rynku lokalnym i międzynarodowym, standaryzacja vs. adaptacja strategii marketingowej marki na rynku międzynarodowym, narzędzia rewitalizacji marki, skuteczne strategie marek detalistów oraz strategie marek producentów w reakcji na konkurencję ze strony marek detalistów, kreowanie marki dla młodych konsumentów czy seniorów oraz skuteczne sojusze marek biznesowych, w tym z markami kultury i sportu.

„Zamiarem naszym jest, aby w rezultacie projektu powstała oryginalna książka prezentująca opisy przypadków najlepszych polskich i zagranicznych marek działających na rynku polskim oraz przykłady ekspansji polskich marek na rynki zagraniczne” – podkreśla odpowiedzialna za projekt ze strony uczelni profesor SGH dr hab. Marzanna Witek-Hajduk z Kolegium Gospodarki Światowej SGH.

Pierwsze seminarium odbędzie się 31 maja w gmachu głównym SGH w Warszawie (al. Niepodległości 162). Podczas spotkania prezes Przemysław Powalacz, absolwent SGH, przybliży historię marki KOŁO.
Udział w seminariach jest bezpłatny. Wymagana jest jednak rejestracja.

PRoto.pl jest partonem medialnym cyklu.

 

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin