Wiosenne zmiany w Metropolu

dodano: 
26.04.2005
komentarzy: 
0

Agnieszka Szyfter dyrektor marketingu TPP, wydawcy ogólnopolskiego dziennika Metropol, zdecydowała się odejść z firmy z początkiem maja. Szyfter otrzymała nową, ciekawą propozycję w branży, ale jak mówi - nie będzie to działalność konkurencyjna dla Metropolu. 4 maja do działu marketingu Metropolu dołączy Michał Ferlas na stanowisko marketing managera. Michał Ferlas ostatnio pracował jako brand manager w wydawnictwie Axel Springer, w którym odpowiadał za tygodnik Auto Świat oraz brał udział w przygotowaniach wprowadzenia na rynek dziennika Fakt. Ferlas ma bogate doświadczenia zdobyte jako strategic planner/new business manager w agencji Grey i jako market researcher w firmach S.C Johnson i Reemtsma. Zadaniem Michała Ferlasa będzie wzmacnianie marki dziennika na polskim rynku. Na stanowisko promotion&pr managera awansowała Agata Komuda, wcześniej specjalista ds. marketingu. Komuda będzie odpowiadać za działania public relations, patronaty prasowe oraz koordynowanie Clubu Metropol i formalnie będzie podlegać Michałowi Ferlasowi.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin