Wizerunek centrum handlowego

dodano: 
31.08.2005
komentarzy: 
0

Paweł Kowalewski, prezes i dyrektor kreatywny Communication Unlimited, opisuje w Detalu Dzisiaj zagadnienia związane z kreowaniem wizerunku warszawskich centrów handlowych. „Przykładem najlepszej kampanii wprowadzającej centrum handlowe na rynek jest kampania Galerii Mokotów”, do której przeniesiono „ducha najbardziej eleganckich miejsc i ulic Warszawy, gdzie zakupy dzieją się niejako przy okazji”. Również wprowadzenie Arkadii było bardzo udane, ponieważ zarząd zrozumiał, „że budowanie wizerunku centrum od początku ma tak samo duże znaczenie, jak siła i jakość fundamentów, na których postawiony został budynek”. Natomiast za „niezbyt udaną kampanię” Kowalewski uważa akcję Wola Parku. „Pomimo świetniej kreacji, zbyt wysokie pozycjonowanie centrum wobec jego realnego poziomu odstraszyło wielu potencjalnych klientów, którzy uznali Wola Park za miejsce nie na ich kieszeń. Wola Park zmieniła pozycjonowanie, ale poczucie szumu komunikacyjnego pozostało”. Kowalewskiego zastanawia przypadek Sadyby Best Mall, dla którego przez tyle lat nikt nie potrafi stworzyć odpowiedniego wizerunku.

Źródło:

Detal Dzisiaj, Kampania jak fundamenty, Paweł Kowalewski, 25.08.05, s. 12
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin