Wizerunek demokratów

dodano: 
25.05.2005
komentarzy: 
1

W czerwcu rusza ogólnopolska kampania outdoorowa Partii Demokratycznej. W całej Polsce (ze szczególnym uwzględnieniem pięciu miast: Warszawy, Krakowa, Wrocławia, Poznania i Gdańska oraz aglomeracji śląskiej) pojawi się 800 tablic, głównie cityboardów o wymiarach 3m x 6m. Logotyp Partii Demokratycznej demokraci.pl zaprojektowało Studio Q. Kreacją kampanii zajął się niezależny butik kreatywny DrSensitive.com. „Kampania ma charakter wizerunkowy. Jej celem jest oswojenie Polaków z nową formacją polityczną, jednocześnie ruchem społecznym i jej logotypem: Partia Demokratyczna – demokraci.pl” – mówi Michał Slezkin, współwłaściciel DrSensitive.com. „Na billboardach występują zarówno działacze Partii Demokratycznej – demokraci.pl, jak i zwykli ludzie, którzy z demokratami sympatyzują i zamierzają na nich głosować. To portret pewnego pokolenia. Wspólną dla tych wszystkich twarzy cechą jest pogoda ducha, optymizm. Chcieliśmy, żeby emanowała z nich pozytywna energia. Billboardy są lustrem, w których każdy może przejrzeć się i odnaleźć tam siebie.”

komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
30.09.2005
17:17:42
Mara
(30.09.2005 17:17:42)
Kampanie promocyjna na miare 2 % poparcia. Gratuluje tworcom!
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin