Wizerunek kobiety sukcesu
Puls Biznesu zamieszcza artykuł dotyczący kształtowania wizerunku kobiet w biznesie. Zdaniem Marty Biernackiej, autorki artykułu „Gesty, mimika, a nawet ubranie i fryzura może zdyskwalifikować kobietę w wyścigu do fotela dyrektora”. Dlatego w artykule znalazły się rady, które mają pomóc kobietom konstruować wizerunek w miejscu pracy.
Autorka doradza, aby panie zrezygnowały z kokieterii na rzecz profesjonalizmu. Zaleca, aby stonowanym w kolorze i kroju strojem podkreślać kompetencje i rzetelność. „Flirtowanie, naśladowanie mężczyzn, dzielenie się z szefem osobistymi sprawami i… trzymania jedzenia na biurku” tworzą listę „kobiecych słabości”. Zdaniem cytowanej w artykule Lois P. Frankel takie zachowania źle wpływają na wizerunek kobiet w miejscu pracy i blokują im dostęp do kariery.