Wizerunek Krakowa promuje... Bratysławę

dodano: 
13.12.2004
komentarzy: 
0

Tanie linie lotnicze easyJet prowadzą w Berlinie kampanię zachęcającą do lotów do Krakowa, Lublany i Bratysławy. Miasta promowane są między innymi wizerunkiem Krakowa - twierdzi Jacek Skrzypkowski, czytelnik z Berlina, który napisał do Gazety Wyborczej Kraków. Jego zdaniem również na stronie berlińskiego metra Kraków zaliczono do europejskich stolic, a Sukiennice promują Lublanę i Bratysławę. „Polscy przedstawiciele angielskich linii przyznali, że to nie oni odpowiadają za kampanię. Wiadomo tylko, że easyJet zwykle stosuje reklamy, które mają szybko przyciągnąć uwagę” – pisze Gazeta Wyborcza Kraków.

Źródło:

Gazeta Wyborcza Kraków, Wymieszane stolice, 11.12.04, s. 2
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin