Wizerunek sieci handlowych

dodano: 
25.10.2006
komentarzy: 
0

Agencja On Board PR przygotowała raport „Wizerunek sieci handlowych”. Według niego tylko 9% Polaków wymienia odpowiedzialność wśród najważniejszych cech super- i hipermarketów. Listę najważniejszych cech marketów otwiera jakość produktów i obsługi (49% wskazań) oraz uczciwość wobec klientów (42%). Wśród cech, które Polacy najbardziej cenią wśród sieci super- i hipermarketów są też: fachowość, kompetencja obsługi oraz klimat i miła atmosfera.
Raport wskazuje, że kryzysy dotyczące relacji marketów ze swoimi pracownikami rzutują negatywnie na reputację całej branży handlowej. Na pytanie o uczciwość super- i hipermarketów wobec pracowników, aż 64% Polaków odpowiada negatywnie. Jeśli chodzi o inne branże, Polacy nie są tak surowi w ocenach.
Raport On Board PR „Wizerunek sieci handlowych” jest następnym z serii opracowań dla środowiska biznesu. Ideą projektu jest analiza otoczenia komunikacyjnego i pomoc przedsiębiorcom różnych branż w planowaniu działań public relations. Analizę opracowano w oparciu o badania opinii społecznej przeprowadzone przez PBS DGA na ogólnopolskiej, reprezentatywnej, losowej próbie mieszkańców Polski w wieku 15 i więcej lat. (jk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin