Wizerunkowa kampania Krakowa

dodano: 
18.10.2006
komentarzy: 
0

Rozpoczęła się ogólnopolska kampania wizerunkowa pod hasłem „Kraków. Dowolny kierunek zwiedzania”. Celem przedsięwzięcia jest przedłużenie sezonu turystycznego, zwłaszcza podczas weekendów. Kreacja została oparta o widok Rynku Głównego, najbardziej rozpoznawalnego elementu Krakowa, który jednocześnie ma nawiązywać do obchodów jubileuszu 750-lecia lokacji miasta. Kampania obejmuje billboardy, prasę, radio i telewizję, w której będzie emitowany 20 sekundowy spot telewizyjny zatytułowany „Kapcie”. Na potrzeby kampanii został także utworzony serwis promocyjny.
Akcja potrwa do 15. listopada; została przygotowana na zlecenie Wydziału Promocji i Turystyki Urzędu Miasta Krakowa. Kreacją, projektami graficznymi i hasłami reklamowymi kampanii zajęła się agencja Ad Fabrika FCB. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin