Wkręcający wolontariat w Muzeum Powstania Warszawskiego
Już od środy młodzi adepci sztuki PR mają okazję, w ramach programu wolontariackiego, promować obchody 67. rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego. Ruszył program, w którym studenci zaprezentują swój punkt widzenia na historię i kulturę oraz stworzą kampanie promujące Muzeum Powstania Warszawskiego.
Czas na nadsyłanie zgłoszeń studenci warszawskich uczelni mają od 15 do 30 czerwca. Spośród nadesłanych prac, Kapituła Konkursu w składzie: dyrektor Muzeum Powstania Warszawskiego Jan Ołdakowski oraz jego zastępcy: Dariusz Gawin i Paweł Ukielski, a także rzecznik rządu Paweł Graś, dziennikarze – Anita Werner i Jakub Sufin, blogerka Natalia Hatalska oraz ekspert w dziedzinie CSR Paweł Niziński (Good Brands), wybierze 6 najlepszych strategii, których autorzy zaproszeni zostaną do współpracy z Muzeum Powstania Warszawskiego, przy realizacji swoich pomysłów.
Tematy, spośród których mogą wybierać uczestnicy projektu, są bardzo różnorodne. Począwszy od strategii dla imprez muzycznych, takich jak koncert „Morowe Panny” – inspirowany historiami kobiet z Powstania Warszawskiego oraz projekt „Warszawiacy śpiewają (nie)zakazane piosenki” i udział Muzeum Powstania Warszawskiego w XVII Przystanku Woodstock, przez fotograficzną grę miejską „Twoja Klisza z Powstania”, po rowerowy event „Masa Powstańcza” i rodzinną akcję plenerową, w stylu warszawskich urwisów z czasów powstania – „Warszawa: moje Miasto”.
Wszystkie tematy mają być opracowane w oparciu o aplikację konkursową, uwzględniającą podstawowe aspekty pracy specjalisty ds. komunikacji: strategię komunikacji, relacje z mediami, aktywność w obszarze social media, a także zaangażowanie mieszkańców Warszawy i całego kraju, komunikację wewnętrzną, kryzysową oraz ewaluację projektu.
Szczegóły akcji na www.1944.pl oraz www.facebook.com/1944pl (es)