.

 

Właściciel marki 4F z działem komunikacji korporacyjnej i PR

dodano: 
13.01.2016
komentarzy: 
0

Spółka OTCF, właściciel marki 4F, utworzyła dział PR i komunikacji korporacyjnej, który zajmie się kontaktami z mediami, działaniami z zakresu komunikacji korporacyjnej oraz społecznej odpowiedzialności biznesu. Dyrektorem działu został Jacek Mireński, a Daria Sulgostowska pełni funkcję rzecznika prasowego OTCF.

Jacek Mireński w branży PR pracuje od ponad 15 lat. Ostatnio związany był z agencją Grayling, gdzie pełnił funkcję dyrektora ds. rozwoju biznesu w Europie Środkowowschodniej, wcześniej pracował też jako szef działu finansowego i korporacyjnego. W przeszłości pracował dla marek takich jak ArcelorMittal, Deutsche Telekom, Citibank, Epson, Grupa Żywiec, Heineken, Lenovo, Łódka Sport, Mars, McCain, MOL, Nestlé, Tetra Pak czy Visa. Ma też ponad 4 lata doświadczenia jako starszy konsultant w agencji Message House, a karierę agencyjną zaczynał w Burson-Marsteller.

Daria Sulgostowska z kolei przed rozpoczęciem pracy w OTCF była zwiazana ze spółka energetycznej Fortum, gdzie przez blisko 4 lata pracowała jako specjalista ds. komunikacji i prowadziła projekty m.in. z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu oraz sponsoringu.  Wcześniej zajmowała się także pracą dziennikarską.

(mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin