WPROST najbardziej opiniotwórczym medium czerwca

dodano: 
24.07.2014
komentarzy: 
0

Wprost, Gazeta Wyborcza i Rzeczpospolita były najczęściej cytowanymi mediami w czerwcu 2014 r. ze zdecydowaną przewagą tygodnika Wprost - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. Kolejne miejsca zajęły RMF FM oraz TVN24.

Prasa

W rankingu najczęściej cytowanych mediów pierwsze miejsce zajął tygodnik Wprost. Na drugiej pozycji znalazła się Gazeta Wyborcza, na trzeciej – Rzeczpospolita.

Wśród najczęściej cytowanych tygodników i dwutygodników pierwsze miejsce zajął również Wprost. Natomiast miesięcznikiem, na który najczęściej powoływały się inne media był Forbes.

Telewizja

W kategorii stacje telewizyjne, najczęściej powoływano się na informacje podawane na antenie TVN24.

Radio

Spośród rozgłośni radiowych najczęściej powoływano się na informacje podawane na antenie RMF FM.

Portale internetowe

Wśród najczęściej cytowanych portali na pierwszym miejscu sklasyfikowano wprost.pl i tvn24.pl.

więcej

Badanie przeprowadzono na podstawie 3 993 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 do 31 maja 2014 r. Dziennikarze odnosili się do wiadomości z łamów innych mediów 4 012 razy (2760 razy w prasie, 652 w telewizji i 600 w radio).

 

Analiza obejmuje ponad 900 gazet i czasopism oraz stacje telewizyjne (TVP1, TVP2, TVPinfo, TVN, TVN24, TVN CNBC, TVN TURBO, POLSAT, Polsat News, TV BIZNES, TV4) i wybrane programy w rozgłośniach radiowych (PR1, PR3, PR4, Radio Dla Ciebie / RDC, Radio Maryja, Radio PiN, Radio RMF FM, Radio Zet, Radio TOK FM).

Badanie wykonano na podstawie materiałów z monitoringu prasy, radio i telewizji, w których pojawiały się nazwy mediów:

  • prasowych,
  • portali internetowych,
  • stacji radiowych i telewizyjnych lub tytuły ich programów.

 

UWAGA: Badanie nie obejmuje cytowań opublikowanych w internecie. Natomiast pod uwagę brane są cytowania mediów internetowych, jeśli pojawiły się one w prasie, radio bądź w telewizji.

Instytut Monitorowania Mediów prowadzi badanie nieprzerwanie od września 2003 r.

 

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin