Wrzosek: od recepcji do QR kodu. Jak i gdzie wykorzystywać materiały wideo PR

dodano: 
17.11.2014
komentarzy: 
0

Prawdziwa sztuka wykorzystania filmów do celów PR zaczyna się wtedy, gdy filmy są już gotowe. Wielu PR menadżerów uznaje to za ostateczny sukces i koniec projektu. Nie! To dopiero początek tego projektu. Przed końcową akceptacją, film powinni poznać ludzie tworzący tą organizację od samego dołu do samej góry. Ich uwagi mogą okazać się istotne dla całego pomysłu. Wartość w komunikacji wewnętrznej jest dodatkowym bonusem.  Jeśli film jest bardziej rozbudowaną strukturą (długość, odcinki, itp.) warto przygotować również teaser dla takiej produkcji. Będzie przyciągał, intrygował i doda iskry całemu pomysłowi.

Publikując film w Internecie warto pamiętać, że FB, Youtube i Twitter to nie jedyne dobre miejsca. Warto skorzystać jeszcze z Vimeo, Linkedin czy Google +. Dobry skutek przyniesie także komunikowanie się z widzami w tych kanałach poprzez aktywny udział w komentarzach.  Warto zdradzić kilka informacji o kulisach powstawania filmu itp. Między innymi w ten sposób buduje się wierną widownię.

Zaraz po tym gdy twoja produkcja znajdzie się w twoich kanałach social media warto pokazać materiał w bezpośredniej formie, czyli gdzie? Oto przykłady:

- w siedzibie firmy

- w placówkach firmy

- własnej stronie www

- na konferencjach branżowych

- w bezpośredniej wysyłce do strategicznych interesariuszy

- na konferencji prasowej

- na targach branżowych

- na eventach firmowych (zewn. i wewn.)

- w instytucjach partnerskich

- wydarzeniach o charakterze public affairs

- w QR kodach na wydawnictwach firmowych

- prezentacjach firmowych

Kanałów dystrybucji jest wiele. Duże korporacje wykorzystują również do emisji tradycyjne media jak: telewizje czy intra sponsorskie na płytach DVD będących w otwartej dystrybucji.  Wiele nowych możliwości daje również wykorzystanie kanałów VOD, które zyskują na popularności w Polsce za sprawą smartTV.  Siłą dobrej komunikacji filmu korporacyjnego jest umiejętność szukania zainteresowanych widzów i angażowania ich poprzez ten film. Te dwie umiejętności są znane dobrym PR menadżerom.

Michał Wrzosek

Jak zaplanować budżet, aby film spełniał nasze oczekiwania?

Co wpływa istotnie na koszty produkcji filmów PR?

Wszystkiego dowiedzie się ze szkolenia otwartego z autorem

Wideo w komunikacji PR

Już 28 sierpnia | Warszawa

Sprawdź program - TUTAJ

ZAPISY - TUTAJ

Michał Wrzosek jest trenerem Akademii PRoto - www.akademiaproto.pl

Akademia PRoto to projekt szkoleniowy portalu PRoto.pl. Naszym celem jest umożliwienie dostępu do praktycznej wiedzy z zakresu public relations wszystkim osobom, które mają potrzebę wzbogacenia swoich kompetencji zawodowych.

W ramach Akademii PRoto mogą Państwo, w dowolnym czasie i miejscu, skorzystać z pełnego kursu on-line, albo wybrać jego pojedyncze moduły lub pakiety tematyczne – zapoznaj się z kursem internetowym.

Swoją wiedzę z PR-u można poszerzać w trakcie jedno- i dwudniowych warsztatów i szkoleń otwartych, których kilka organizujemy w każdym miesiącu – zobacz najbliższe terminy szkoleń.

W ofercie Akademii mamy także szkolenia "szyte na miarę" – poznaj nasze szkolenia wewnętrzne

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin