.

Współczesne modele rodziny w kampanii „#ThisIsFamily” marki River Island

dodano: 
11.02.2019
komentarzy: 
0

Odzieżowa marka River Island rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „#ThisIsFamily”, w której chce pokazać, w jaki sposób ewoluował współczesny model rodziny – informuje thedrum.com. Kampania River Island jest ukłonem w stronę różnorodności, która jest często pomijana w reklamach – czytamy.

Kampania reklamowa #ThisIsFamily marki River Island
Źródło: instagram.com/riverisland

Posługując się hashtagiem #ThisIsFamily, firma stara się zredefiniować stereotyp rodziny i pokazać, jak zmienia się jej tradycyjny obraz – opisuje Imogen Watson, autorka artykułu. W kampanii przedstawione zostały różne modele współczesnych rodzin, w tym rodziny zastępcze, wieloetniczne czy jednopłciowe.

„Nasza kampania »#ThisIsFamily« stworzona przez Studio Blvd ma na celu zmianę nieaktualnych stereotypów dotyczących rodziny. Chęć docenienia naszych klientów oraz promowanie różnorodności i inkluzywności jest podstawą wszystkiego, co robimy w River Island jako marka. Mamy nadzieję, że ta nowa kampania będzie kontynuować tę historię” – wyjaśnia Angela Asiedua, Head of Brand Marketing w River Island.

Akcja prowadzona będzie w sieci sklepów należących do firmy oraz w kanałach cyfrowych, m.in. w mediach społecznościowych marki. (bm)

Źródło:

thedrum.com, River Island campaign celebrates the changing face of modern families, Imogen Watson, 06.02.2019/ Zdjęcie główne: youtube.com/ River Island
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin