Wspólna praca nad wizerunkiem
Puls Biznesu zamieszcza w dzisiejszym Dodatku artykuł dotyczący budowania pozytywnego wizerunku firmy. Zainteresowanie współpracą z agencjami PR-owskimi wśród firm ma bardzo różne podłoże. Często rodzi się ono ze względu na chęć zdobycia przez firmę zagranicznych partnerów. Zdarza się jednak, że warunkiem współpracy z zagraniczną firmą staje się zatrudnienie agencji PR, jak było to w przypadku firmy MBM Komputer, która chciała związać się z amerykańskim Ontrackiem.
Autor artykułu wspomina również o takich powodach, jak te, które miała firma Maxdata. Po tym, jak jej logo znalazło się na biało-czerwonej chorągiewce startowej trenera Adama Małysza, firma postanowiła rozpocząć współpracę z agencją Compress, która pomaga jej uniknąć podobnych sytuacji. Jak mówi Michał Sobiło, dyrektor ds. obsługi klientów w Imago Public Relations - „praca specjalistów PR bez gruntownej pracy firmy, na rzecz której działają, jest niemożliwa (...)”.