Wszyscy reklamodawcy mogą już promować się w wyszukiwarce w Marketplace

dodano: 
22.10.2019
komentarzy: 
0

Facebook ogłosił, że wszystkie firmy mają już możliwość reklamowania się w wyszukiwarce w Marketplace – informuje wersm.com. Czytamy, że kampanie będą przede wszystkim umiejscowiane automatycznie we wszystkich miejscach dostępnych dla ustawień reklamodawcy, ale pojawi się również opcja dopasowania ręcznego.

Dzięki temu rozwiązaniu portal społecznościowy daje reklamodawcom możliwość przykucia uwagi użytkowników, którzy są na etapie poszukiwań nowych przedmiotów i rozwiązań – zauważa źródło.

Reklamy dodane do głównej wyszukiwarki Facebooka będą automatycznie pokazywać się także w wynikach wyszukiwania w Marketplace. Wyglądem będą przypominać posty sponsorowane wyświetlane w news feedzie i tak jak one będą dopasowywane do grupy docelowej wybranej przez reklamodawcę – dodaje źródło. Wersm.com zaznacza jednak, że nie ma możliwości połączenia reklamy z konkretnym słowem kluczem; będzie ona wyświetlana przy wyszukiwaniach, które są z nią kontekstowo powiązane.

Jak czytamy, emitowanie reklam zarówno w wyszukiwarce, jak i w samym Marketplace będzie można wyłączyć przez odznaczenie opcji automatycznego umiejscowienia i wcześniej wybranych miejsc. (ak)

Źródło:

wersm.com, Facebook Search Results Ads Are Now Open To All Advertisers, George Carey-Simos, 20.10.2019
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin