Wycierać sobie gębę

dodano: 
25.05.2005
komentarzy: 
0

Grzegorz Kiszluk pisze w Briefie, że „wszyscy wycierają sobie piarem gębę…”. Na uczelniach proponowane są studia PR-owskie, organizowanych jest wiele seminariów, z których część „z powodzeniem obyłaby się bez tego słowa, a w znacznej większości przypadków autorom tych imprez chodzi o marketing i gdyby w miejsce słowa piar wstawić słowo marketing, to wszystko byłoby w porządku”. Kiszluk pisze również, że takie spotkania branżowe jak IV Kongres PR w Rzeszowie są potrzebne, jednak szkoda, „że prawie w ogóle nie było ludzi najważniejszych dla rozwoju Public Relations w Polsce – pracowników firm zatrudnionych na stanowiskach PR”.

Źródło:

Brief, Ciszej na tym piarem, Grzegorz Kiszluk, 25.05.05, s. 3
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin