Wydawnictwo Znak ma agencję

dodano: 
12.08.2010
komentarzy: 
0

Wydawnictwo Znak wybrało agencję do internetowej promocji „Twardej Serii”. Zadaniem agencji VanguardPR będzie przeprowadzenie kampanii wykorzystując marketing szeptany. Za współpracę z klientem z ramienia agencji odpowiadać będzie Justyna Bandoła.

Umowa została podpisana na 3 miesiące, a wydawnictwo zostało pozyskane dzięki działaniom new businessowym.

„Twarda Seria” to cykl książek wydawnictwa Znak, w których skład wchodzi m.in. „Jak zostać arktycznym ninja i inne przygody z Evelem, Oliverem i wiceprezydentem Botswany” Richarda Hammonda, „Tajemnice wydarte zmarłym” Emily Craig oraz „Profil mordercy” Paula Brittona. (rg)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin