.

 

Wygrany przetarg On Boardu

dodano: 
02.06.2008
komentarzy: 
0

Firma On Board PR rozpoczęła współpracę z SCA Personal Healthcare, producentem środków higienicznych, papieru i wyrobów z drewna. Podpisany kontrakt przewiduje współpracę agencji z klientem do końca 2008 r. Za realizację działań PR dla marki Tena odpowiedzialny jest dział Healthcare kierowany przez Tomasza Turzyńskiego.

Agencja ma zająć się realizacją programu edukacyjnego na temat problemu nietrzymania moczu. Program prowadzony pod hasłem „Core Wellness – wewnętrzna siła” ma być skierowany głównie do kobiet. Jego elementy to m.in. warsztaty, spotkania z ekspertami, działania medialne związane z tematem akcji. W ramach projektu mają być też organizowane warsztaty dla dziennikarzy oraz dyżury telefoniczne ekspertów we współpracujących z programem redakcjach.

Agencję wybrano w drodze przetargu, a firma nie była wcześniej obsługiwana na polskim rynku przez agencję PR-owską. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin