Wyniki II edycji kampanii Fundacji Dajesz Pracę PL.

dodano: 
06.12.2005
komentarzy: 
0

Znamy już wyniki II edycji akcji „Kupując polskie produkty dajesz pracę” Fundacji Dajesz Pracę PL., przeprowadzonej pomiędzy 6 a 31 października. Jej wstępne rezultaty, udostępnione przez TESCO Polska, pokazują, iż łączna sprzedaż 30 produktów oznaczonych logiem kampanii wzrosła o ponad 97%. Akcja miała informować konsumentów o polskim pochodzeniu produktu i zachęcać do jego zakupu. Celem nadrzędnym kampanii było promowanie tworzenia nowych miejsc pracy w Polsce.
Szacuje się, że przekaz dotarł do ponad 10 milionów konsumentów. Na czas akcji Fundacja Dajesz Pracę PL. wyróżniła znakiem „Kupując polskie produkty - dajesz pracę” ponad 400 produktów.
Informacje o akcji dotarły do konsumentów poprzez działania ATL i BTL. W niektórych miastach przekaz był wspierany billboardami przy supermarketach oraz tablicami parkingowymi. Akcję dodatkowo propagowały komunikaty prasowe oraz akcja wizerunkowa prowadzona przez Fundację.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin