Wyniki Konkursu Biuletynów Firmowych 2006

dodano: 
12.10.2006
komentarzy: 
2

Podczas wczorajszej gali kończącej szóstą edycję Konkursu Biuletynów Firmowych przyznano nagrody w trzech kategoriach: „Biuletyn zewnętrzny”, „Biuletyn wewnętrzny” i „Biuletyn elektroniczny”. Na podium znalazły się zarówno firmy startujące w konkursie po raz pierwszy, jak i te nagradzane w poprzednich latach. 
W kategorii „Biuletyn wewnętrzny” nagrodzono:
- „Hapowo” firmy HP Polska (176,80 pkt.),
- „Świat Piwa” firmy Kompania Piwowarska (173,70 pkt.)
- „Bez Filtra” firmy Altadis Polska (170,20 pkt.).
W kategorii „Biuletyn zewnętrzny” nagrodzono:
- „Sense of Beauty” Laboratorium Kosmetycznego Dr Irena Eris (179,50 pkt.),
- „Formuła Allianz” firmy TU Allianz Życie Polska (174,55 pkt.)
- „Wokół Herbaty” firmy Gourmet Foods (170,10 pkt.).
W obu tych kategoriach maksymalnie można było zdobyć po 200 punktów.
W kategorii „Biuletyn elektroniczny” nagrodzono:
- „Piwowarski Serwis Informacyjny” firmy Kompania Piwowarska (151,50 pkt.)
- „Kurier BRE Banku” firmy BRE Bank (143,20 pkt.)
- „Newsletter GM Records” firmy GM Records (124,20 pkt.).
W tej kategorii można było uzyskać maksymalnie 170 punktów.
Jednym z patronów medialnych konkursu jest wortal PRoto. (kk)

komentarzy:
2

Komentarze

(2)
Dodaj komentarz
13.10.2006
15:08:23
Gość
(13.10.2006 15:08:23)
Zazdrość nie jest najlepszą cechą
12.10.2006
16:21:56
Zazdrosna
(12.10.2006 16:21:56)
Hmm... i w ten oto sposób powiększyło się grono klientów Agape, na ich imponującej liście. Wystarczy zauczestniczyć w konkursie i już się jest w gronie tych szczęśliwców. Przecież Agape przygotowało komentarz do ich gazetki za 250 zł, tak? Znaczy się: to jest klient. A co na to zainteresowani i agencje, które współpracują nad przygotowaniem tych biuletynów?
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin