Wyniki Konkursu Biuletynów Firmowych 2006
Podczas wczorajszej gali kończącej szóstą edycję Konkursu Biuletynów Firmowych przyznano nagrody w trzech kategoriach: „Biuletyn zewnętrzny”, „Biuletyn wewnętrzny” i „Biuletyn elektroniczny”. Na podium znalazły się zarówno firmy startujące w konkursie po raz pierwszy, jak i te nagradzane w poprzednich latach.
W kategorii „Biuletyn wewnętrzny” nagrodzono:
- „Hapowo” firmy HP Polska (176,80 pkt.),
- „Świat Piwa” firmy Kompania Piwowarska (173,70 pkt.)
- „Bez Filtra” firmy Altadis Polska (170,20 pkt.).
W kategorii „Biuletyn zewnętrzny” nagrodzono:
- „Sense of Beauty” Laboratorium Kosmetycznego Dr Irena Eris (179,50 pkt.),
- „Formuła Allianz” firmy TU Allianz Życie Polska (174,55 pkt.)
- „Wokół Herbaty” firmy Gourmet Foods (170,10 pkt.).
W obu tych kategoriach maksymalnie można było zdobyć po 200 punktów.
W kategorii „Biuletyn elektroniczny” nagrodzono:
- „Piwowarski Serwis Informacyjny” firmy Kompania Piwowarska (151,50 pkt.)
- „Kurier BRE Banku” firmy BRE Bank (143,20 pkt.)
- „Newsletter GM Records” firmy GM Records (124,20 pkt.).
W tej kategorii można było uzyskać maksymalnie 170 punktów.
Jednym z patronów medialnych konkursu jest wortal PRoto. (kk)