Wyniki widoczności kampanii „Pal dalej”

dodano: 
21.12.2005
komentarzy: 
0

Instytut SMG/KRC zbadał widoczność akcji antynikotynowej pod hasłem „Nie gardź zasiłkiem pogrzebowym. Pal dalej”. W sierpniu 2005 roku kampania pojawiła się na nośnikach AMS w największych miastach Polski. Celem jej organizatorów było zainicjowanie dyskusji o problemie nikotynowym w Polsce. Według SMG/KRC poziom znajomości kampanii „Pal dalej” jest ponad dwukrotnie wyższy niż w wypadku kampanii komercyjnych i wyniósł 54,1%.
Po raz pierwszy włączono do badania widoczności kampanii nośniki reklamowe na autobusach. Pozwoliło to na uzupełnienie na podstawie tej kampanii stosowanego przez AMS Wskaźnika Efektywności Nośnika. „Ta akcja, zorganizowana wspólnie przez AMS i TBWA, poza swoim znaczeniem społecznym, była również swoistym eksperymentem badawczym, który przyniósł bardzo ciekawe rezultaty” - mówi Małgorzata Augustyniak, wiceprezes ds. sprzedaży w AMS.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin