Xiaomi odświeża logo

dodano: 
31.03.2021
komentarzy: 
0

30 marca 2021 roku firma technologiczna Xiaomi zaprezentowała odświeżone logo i tożsamość nazwaną „Alive”. Jak informuje firma, celem wprowadzenia nowego brandingu jest „wzmocnienie pozycji marki w segmencie premium”.

Odświeżone logo nie jest już osadzone w prostokącie, lecz przyjęło „miękki”, bardziej zaokrąglony kształt. Kolorem firmowym pozostaje pomarańczowy – który ma „nadal przekazywać żywość i młodość Xiaomi”. Barwami uzupełniającymi będą czarny i srebrny. „Krzywizna i relacje między elementami dają poczucie ruchu, zmiany, życia. Xiaomi rozwija się w szybkim tempie. Ta nowa tożsamość marki będzie napędzać firmę w nadchodzącej dekadzie” – przekazuje marka w komunikacie.

Poprzednie logo

Nowe logo, jak czytamy, ma symbolizować „witalność firmy” i ma w sobie „więcej dynamiki”.

Znak został zaprojektowany przez Kenyego HARA, profesora Musashino Art University i prezesa Nippon Design Center (NDC). Koncepcja brandingu Xiaomi została przez projektanta nazwana „Alive”, ponieważ twierdzi on, że „technologia Xiaomi podniosła jakość życia i oferuje ludziom możliwość kontroli nad swoim losem”. „»Alive« pokazuje filozofię Xiaomi: ludzie są witalni, żyją, zmieniają się – technologia jest tworzona przez ludzi – technologia też musi zatem być żywa, inteligentnie zmieniać się wraz z nami” – komunikuje marka. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin