.

YouTube umożliwia rezerwację przestrzeni reklamowej

dodano: 
11.10.2019
komentarzy: 
0

Google umożliwia rezerwowanie przestrzeni reklamowej w swoim serwisie YouTube. Ma to pozwolić reklamodawcom na przeprowadzanie szerzej zakrojonych i lepiej dopasowanych kampanii niż te automatyczne. Portal theverge.com podaje, że jednymi z pierwszych testerów nowej możliwości będą amerykańscy politycy, którzy szykują się do wyborów prezydenckich w 2020 roku.

Nowe narzędzie nazywa się Instant Reserve. Jak podaje Google, skorzystać z niego można wyłącznie po skontaktowaniu się z pracownikiem firmy, który sprzedaje reklamy. Kampanie opierające się na rezerwacjach mają minimalne poziomy wydatków, ale będą one różne w poszczególnych krajach.

Google podaje jednak, że łączny koszt kampanii będzie stały. Oprócz standardowych opcji, które oferuje YouTube – takich jak m.in. kilkosekundowe materiały emitowane przed wybranymi przez użytkowników filmami – ma pojawić się też możliwość wykupywania reklam na stronie głównej YouTube’a.

Kandydaci będą mogli rozpocząć rezerwację przestrzeni reklamowej od 15 listopada 2019 roku – informuje theverge.com.

Źródło zwraca uwagę, że jak dotąd amerykańscy politycy wydawali na reklamy na YouTubie mniej niż na promocję na Facebooku. Serwis z filmami, który należy do Google’a, próbuje odwrócić ten trend na swoją korzyść. (mp)

Źródło:

theverge.com, YouTube is letting politicians reserve advertising space for 2020 election, Julia Alexander, 08.10.2019/ support.google.com, About reserved media placements on YouTube
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin