Yves Rocher Polska ma nową agencję

dodano: 
16.05.2017
komentarzy: 
0

Francuski producent kosmetyków rozpoczął współpracę z Green Parrot. Agencja będzie odpowiedzialna za działania w mediach społecznościowych.

Marka Yves Rocher rozszerza i odświeża aktywność w social mediach przeznaczonych dla polskich konsumentów. Zgodnie z nową koncepcją komunikacji wszystkie treści publikowane na profilach Yves Rocher mają być bliskie proekologicznej idei marki.

Green Parrot zajmie się komunikacją marki na Facebooku, stworzy również profil @YvesRocherPolska na Instagramie.

Do zadań agencji będą należeć także działania z influencerami i wsparcie marki w organizacji akcji dodatkowych.

Umowę podpisano na rok. Green Parrot wybrano w konkursie ofert. Po stronie agencji działania dla klienta koordynuje Joanna Szymaszek.

Wcześniej Yves Rocher Polska korzystało z usług agencji Webber & Saar. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin