.

 

Z agencji do klienta. Jan Pilewski w zespole Play

dodano: 
06.04.2020
komentarzy: 
0

Jan Pilewski w marcu 2020 roku rozpoczął pracę w Play. Objął nowo utworzone stanowisko Senior Public Affairs Managera w departamencie komunikacji korporacyjnej.

U fioletowego operatora Pilewski odpowiada za kształtowanie polityki publicznej spółki, zarówno na szczeblu lokalnym, jak i centralnym – w tym m.in.za  przygotowywanie analiz otoczenia instytucjonalnego spółki, tworzenie i realizację strategii działań angażowania interesariuszy, ocenę istniejących oraz budowę nowych relacji instytucjonalnych spółki.

Pilewski będzie ponadto wspierał spółkę w relacjach z lokalnymi społecznościami oraz mediami w zakresie realizacji celów związanych z rozbudową sieci i prowadzeniem polityki publicznej. Do jego zadań należeć będzie również reprezentowanie operatora w organizacjach branżowych i biznesowych. Będzie raportował bezpośrednio do Małgorzaty Zakrzewskiej, dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej w Play.

Przed dołączeniem do Play Jan Pilewski pracował w agencji MSL jako Associate Director. Przez ponad pięć lat odpowiadał tam za doradztwo i obsługę takich firm jak Innogy, Amazon, FUR EUROPE oraz Play. Wcześniej pracował m.in. w Edelman Polska, gdzie był członkiem zespołów komunikacji korporacyjnej i public affairs i obsługiwał m.in. Chevron Polska.

Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, studiował też na Northeastern Illinois University w Chicago, a także odbył praktyki w instytucjach samorządowych i rządowych w USA. Ukończył również program mentoringowy „30Under30” organizowany przez Amerykańską Izbę Handlową w Warszawie.

Wcześniej działaniami public affairs w Play zajmował się Witold Tomaszewski, który pełnił funkcję doradcy zarządu. Tomaszewski opuścił operatora w grudniu 2019 roku.

W MSL obowiązki Pilewskiego przejął Hubert Kifner, Account Director w dziale Corporate & Financial Communications. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin