Z Apple do Microsoft

dodano: 
01.08.2008
komentarzy: 
0

Jak informuje Forbes iPod i iPhone, oraz inne produkty firmy Apple, stały się kultowymi gadżetami młodego pokolenia, podczas gdy Microsoft ma wizerunek nudnego monopolisty.

Złą passę komputerowego giganta ma przerwać Alex Bogusky, współzałożyciel agencji reklamowej Crispin Porter + Bogusky, która odniosła sukces dzięki akcjom marketingowym dla Apple’a. „To Bogusky jako pierwszy uświadomił Amerykanom, że Apple jest cool, a Microsoft jest dla sztywniaków” - przekonuje autorka artykułu Katarzyna Dębek. Dodaje także, że teraz przez Bogusky'im stoi nowe wyzwanie, bo podpisał z firmą Microsoft kontrakt reklamowy na 300 mln. dol. i może udać mu się osiągnąć jego cały miliardowy roczny budżet reklamowy.(mk)

Źródło:

Forbes, Być cool jak Apple, Katarzyna Dębek, 01.08.2008, s.10
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin