Z Douglasa do CHI Polska

dodano: 
05.08.2013
komentarzy: 
0

Dorota Szczerbicka, od 6 lat odpowiedzialna za działania marketingowe i PR CHI Polska –  właściciela marki coffeeheaven, zakończyła współpracę z firmą. Na stanowisku head of marketing zastąpiła ją dotychczasowa dyrektor marketingu w Douglas Polska, Jolanta Borowska.

Szczerbicka karierę w PR zaczynała w w Timex Polska, C.F. Cefarm oraz Polskim Stowarzyszeniu Wytwórców Produktów Markowych „ProMarka”, gdzie poprowadziła projekty na rzecz produktów i konsumentów. Współpracowała również z „fenomenami PR-u”. Ukończyła Wyższą Szkołę Zarządzania/Polish Open University (specjalność marketing).

Jej następczyni to była dyrektor marketingu w sieci perfumerii Douglas (od września 2011) oraz w Tchibo Warsaw (od stycznia 2007 do sierpnia 2011). Wcześniej była senior brand managerem w LU Polska Danone Group oraz brand managerem w PepsiCo Foods International (Wedel). (es)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin