.

 

Z EuroRSCG do Makro

dodano: 
14.07.2011
komentarzy: 
0

Do działu public relations Makro Cash & Carry Polska dołączyła specjalistka ds. PR i mediów społecznościowych. Nowe stanowisko na początku lipca objęła Maja Andersz.

Firma chce zwiększyć swoją aktywność w społecznościach internetowych oraz bardziej koncentrować się na dialogu z klientami poprzez media społecznościowe.

Dotychczas Andersz pracowała jak communication specialist w Euro RSCG Sensors. Doświadczenie zdobywała także w dziale komunikacji korporacyjnej Fleishman–Hillard, najpierw jako stażystka, później jako junior account executive. Ukończyła stosunki międzynarodowe na Uniwersytecie Warszawskim oraz podyplomowe studium zarządzania marką w Szkole Głównej Handlowej. (ks)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin