.

 

Z zagranicy

dodano: 
17.06.2005
komentarzy: 
0

Srebne Kowadła
PRSA (Public Relations Society of America) przyznało swoje doroczne nagrody Silver Anvils (Srebne Kowadła). Najbardziej „obdarowane” agencje to Fleishman-Hillard i Ketchum. Nagrody są przyznawane od 1946. W tym roku 120 jurorów oceniło 666 programów w 58 kategoriach i podkategoriach. Więcej informacji na stronie PRSA.

Szerzyć propagandę
Amerykańskie Dowództwo (U.S. Special Operations Command) zatrudniło 3 firmy do tworzenia informacji prasowych i programów telewizyjnych oraz stron internetowych, aby rozprzestrzeniać amerykańską propagandę za granicą – poinformował TimesDispatch.com. 5-letnia kampania będzie kosztowała ok. 100 mln dolarów. Wybrane firmy do jej obsługi, Science Applications International Corporation (SAIC), SYColeman i Lincoln Group (wcześniej funkcjonowała jako Iraqex i pracowała dla Międzynarodowego Korpusu w Iraku), zajmą się również produkcją gadżetów takich jak koszulki czy naklejki na zderzaki.

Wizja zmian Niemieckiego Związku PR
Niemiecki Związek PR (DPRG) potrzebuje zmian i całościowej rekonstrukcji, co spowodowane jest m.in. rozwojem branży. Takie wnioski wysuwa Jürg W. Leipziger, szef firmy Leipziger & Partner PR i jeden z najsilniejszych kandydatów na fotel prezesa DPRG. „Moim celem jest wspomaganie branży PR w zdobywaniu większej akceptacji, wyższej wiarygodności i mocniejszej prezentacji” – mówił Leipziger. Uważa on, że związek powinien być organizacją, która poprzez swoje wewnętrzne i zewnętrzne działania służyłaby wszystkim praktykom tego zawodu w kraju. „Kandyduję po to, aby dokonać tych zmian” – cytuje Neues PR Portal. Zarząd DPRG i jego prezes wybrani zostaną 25 czerwca br.

Komunikacja a sukces finansowy
Pod kierownictwem Lothara Rolke i Floriana Kossa w Niemczech przeprowadzone zostały badania „Benchmarkstudie” nad jakością działań komunikacyjnych w bankach – czytamy w Neues PR Portal. Na podstawie 62 przebadanych placówek specjaliści wywnioskowali, że rzetelna komunikacja i, co za tym idzie, dobry image, powodują wzrost wiarygodności, co z kolei przyczynia się do finansowego sukcesu. „Ważniejsze od samego rankingu są statystycznie udowodnione związki pomiędzy komunikacją a powodzeniem firm” –podkreśla Rolke.

Źródło:

Neues PR Portal, TimesDispatch.com, PRSA
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin