Z zagranicy

dodano: 
16.03.2006
komentarzy: 
0

Fleishman-Hillard Międzynarodową Agencją Roku
Profesjonalne wydawnictwo branży PR, Holmes Report, wybrał Fleishman-Hillard Miedzynarodową Agencją Roku. Wydawca raportu oparł się na globalnych dokonaniach agencji w minionym roku. Agencja ma teraz więcej oddziałów zagranicznych niż jakakolwiek firma PR. Sukcesywnie zwiększają się jej wpływy w Kanadzie, Azji, Europie i Południowej Afryce oraz USA, a jednocześnie nie spada wysoki standard i jakość oferowanych usług.

Nagrody dla Edelmana
Brytyjski tygodnik PRWeek przyznał agencji Edelman tytuły Large Agency of The Year 2006 i Editor's Choice 2006. Agencja  otrzymała również dwie inne nagrody PRWeek oraz dwa wyróżnienia: kampania dla General Electric została uznana za kampanię roku w dziedzinie komunikowania marki korporacyjnej i wyróżniona w kategorii „Kampania roku”, kampania dla Unilever Dove została „Kampanią roku wprowadzającą na rynek dobra konsumpcyjne”, a Starbucks Entertainment - wyróżniona w kategorii „Kampania roku w dziedzinie komunikowania marki korporacyjnej”. Edelman został mianowany najlepszą agencją public relations w corocznym specjalnym wydaniu pt. „Best Agency”, tygodnika branży reklamowej AdvertisingAge. Holmes Group nadał agencji tytuł Large Agency of The Year 2006.

Blogowanie daje PR-owi coraz większe możliwości
Richard Edelman na łamach New York Observer napisał, że działania PR zostaną w najbliższej przyszłości znacznie wzmocnione przez wpływ blogów. Jego zdaniem współczesne społeczeństwo coraz mniej ufa pojedynczym źródłom informacji, a to stwarza nieograniczone możliwości i otwiera nowe drogi przed działaniami PR-owskimi. „Jeśli chcemy, by społeczeństwo zaczęło o czymś mówić, wystarczy, że napiszemy o tym na blogu” – przekonuje Edelman. „Jeśli The Wall Street pisze pod publikę nie musimy tego dłużej akceptować. Wystarczy, że czytelnikom bloga pokażemy dokumenty, które daliśmy jego dziennikarzom, wywiady, które nie zostały opublikowane na łamach gazety” - dodaje. Dzięki internetowi tradycyjne media takie jak drukowana prasa i telewizja powoli odchodzą w cień, w kreowaniu informacji bierze udział coraz większa liczba ludzi, którzy opowiadają swoje historie.

Ketchum dla LRA
Agencja Ketchum zajmie się doradztwem w zakresie strategii komunikacyjnej dla Louisiana Recovery Authority Suport Foundation, organizacji, która prowadzi prace nad usunięciem skutków ataków huraganów na Nowy Orlean oraz stan Luizjana. Działania fundacji skupiają się głównie na gromadzeniu dodatkowych środków finansowych z budżetu państwa na odbudowę miasta i gospodarki w dotkniętym klęską rejonie. Agencja będzie doradzała LRA na wszystkich poziomach komunikacyjnych. Do jej zadań należy m.in. prowadzenie kampanii public affairs oraz public relations obejmujących cały kraj.

Źródło:

New York Observer, www.fleishman.com, www.holmesreport.com
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin