Z zagranicy

dodano: 
25.05.2006
komentarzy: 
0

Przyznano Gold Quill Awards 2006
5 czerwca w Vancouver w Kanadzie odbędzie się wręczenie nagród Gold Quill Awards 2006. Do międzynarodowego konkursu organizacji International Association of Business Communicators (IABC) zgłoszono 1175 projektów z 27 krajów. Spośród nich tylko 129 otrzyma nagrody Gold Quill; 56 głównych nagród za doskonałość (Excellence) oraz 73 za zasługi (Merit). Wśród wyróżnionych znalazły się m.in. agencje PR Weber Shandwick Worldwide oraz Gollin-Harris – Chiny i Tajwan. Pełna lista zwycięzców.
Konkurs organizowany przez IABC ma 35-letnią tradycję i cieszy się dużą popularnością w branży PR. Co roku przyciąga ponad 1000 zainteresowanych, którzy chcą zmierzyć się z najlepszymi w środowisku. Zgłoszenia do konkursu były oceniane przez międzynarodowe jury pod względem: kreatywności i innowacyjności, kryteriów technicznych, efektywności w identyfikowaniu i odpowiadaniu na potrzeby organizacji lub otoczenia, mierzalnych zysków i całościowego sukcesu projektu. Wszyscy biorący udział w konkursie otrzymują od ekspertów informacje zwrotną na temat przedstawionych materiałów.

Lato PR-owców
Agencje 5W Public Relations i Vital Marketing, obie umiejscowione na Manhattanie, wynajęły na lato luksusowy dom w East Hampton, jak donosi Newsday.com. Rezydencja ma być miejscem spotkań biznesowych i jednocześnie odpoczynku oraz zabawy. Firmy zamierzają organizować w nim co tydzień gościnne spotkania dla przedstawicieli tzw. „śmietanki towarzyskiej”, świata mediów, biznesu, public relations i sztuki. Inauguracyjne spotkanie pod tytułem „100 Sexiest People”, odbędzie się 27 maja. Organizatorzy zapowiadają obecność na nim stu najbardziej znaczących osób z branży PR i marketingu, a także osobowości świata mody, muzyki i sportu. Ron Torossian z 5W Public Relations przyznaje, że aby zdobyć zaproszenie na spotkanie trzeba się „liczyć” w środowisku. A sama idea wydarzeń towarzyskich w East Hampton ma służyć nie tylko, lekko snobistycznej, rozrywce, ale też sprzyjać kontaktom biznesowym.

Konkurs dla studentów
BurrellesLuce, jedna z największych na świecie firm monitorujących media, przyzna nagrodę – Artur Wynne Jr. Memorial Award. Zostanie nią wyróżniony student lub adept public relations za szczególne osiągnięcia na rzecz rozwoju public relations, który zwycięży w organizowanym przez firmę konkursie. Jego uczestnicy, używając internetowej bazy MediaContacts i BurrellesLuce MediaConnect oraz własnej wiedzy i doświadczenia, będą mieli za zadanie stworzyć plan działań związanych z wprowadzaniem na rynek wybranego przez nich produktu. Będą musieli stworzyć plan strategii komunikacyjnej, wyznaczyć plan promocji oraz kluczowe komunikaty, a także (korzystając z dostarczonego przez BurrellesLuce narzędzia) stworzyć dostosowaną do nich listę dziennikarzy, a także zastanowić się, w jaki sposób wykorzystać monitoring mediów, do pomiaru skuteczności działań PR. W konkursie mogą wziąć udział studenci – aktywni członkowie Public Relations Student Society of America (PRSSA).

PR Pentagonu
Jak czytamy na stronach Spinwatch.org, Pentagon rozpoczął kampanię PR, by zneutralizować negatywny wydźwięk wiadomości na temat zatrzymanych w Guantanamo terrorystów. Oficjele z Joint Chiefs of Staff Detainee Affairs Section organizowali briefingi i prezentacje w ostatnich kilku miesiącach dla 3 tysięcy osób, włączając w to media i członków Kongresu, oraz podkreślali strategiczną wartość zatrzymanych w więziennym kampusie. Briefingi przedstawiały przyzwoity poziom życia w kampusie, dostęp do opieki zdrowotnej i szkoły. Zarzuty o psychiczne i fizyczne tortury zostały odrzucone, liczne urazy więźniów mają pochodzić z więziennych rozgrywek koszykówki. Podkreślono, że zatrzymani pomagają w identyfikacji operacji al-Qaida'y i ujawnianiu konstruowania materiałów wybuchowych.

Fleishman wynajął Nelsona
Mercury Public Affairs, agencja wchodząca w skład Fleishman-Hillard, wynajęła Terry’ego Nelsona, byłego szefa sztabu wyborczego Busha i doradcę senatora Johna McCaina. Będzie on partnerem w waszyngtońskim biurze agencji, a jego firma, Crosslinks Strategy Group, stanie się częścią operacyjną Mercury Public Affairs . Dodatkowo, relacje z instytucjami publicznymi prowadzone przez agencję Mercury i F-H będą się uzupełniać.

Źródło:

Newsday.com, www.prweb.com, www.spinwatch.org, www.iabc.com
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin