Z zagranicy

dodano: 
29.04.2005
komentarzy: 
0

Militarny PR
U.S. Strategic Command (STRATCOM) poszukuje agencji PR, która zajmie się analizą zagranicznych przekazów medialnych (głównie arabskich) oraz komunikacją globalnych działań w tak zwanej wojnie z terroryzmem – poinformował portal O’Dwyer PR. Agencja ma również przygotować plan działań w sytuacji kryzysowej. Obecnie jedną z głównych agencji zajmujących się „militarnym PR-em” jest Rendon Group, której 56 pracowników pracuje nad wartym 8.2 mln dolarów kontraktem dla STRATCOMu.

Ugoda
Fleishman-Hillard zgodził się zapłacić 5.7 mln dolarów w związku z pozwem sądowym złożonym przez miasto Los Angeles – czytamy na portalu FindLaw. Firma została oskarżona o zdefraudowanie pieniędzy poprzez sztuczne zawyżanie miesięcznych rachunków. Agencja Fleishman-Hillard chciała uniknąć zepsucia jej wizerunku w związku z ewentualną rozprawą.

Wzajemne rady
Ponad 120 profesjonalistów branży PR, rzeczników prasowych i dziennikarzy dyskutowało 19 kwietnia w Düsseldorfie podczas kolejnego spotkania Media coffees zorganizowanego przez serwis news aktuell. Tym razem hasło dyskusji brzmiało: „Znajdywanie tematów. Tworzenie tematów. Jak współpracują ze sobą PR-owcy i dziennikarze?“. W roli moderatora wystąpił Lünenbürger-Reidenbach, Business Development Manager news aktuell. Dr Andreas Knaut, szef działu komunikacji korporacyjnej w grupie wydawniczej Handelsblatt, uważa, że dziennikarze i PR-owcy powinni ze sobą bliżej współpracować i rozmawiać o swoich oczekiwaniach. Thomas Knüwer, reporter Handelsblatt, poradził PR-owcom, aby czytali strony, na których chcą publikować swoje informacje oraz przestrzegali reguł, jakimi rządzi się public relations. Jens Kürten, specjalista komunikacji zewnętrznej, zwrócił z kolei uwagę na odpowiedni dobór adresatów informacji prasowych. Przy stosowaniu zasady „celnego PR” zwiększa się prawdopodobieństwo uzyskania publikacji. Oczywiście im temat będzie oryginalniejszy i ciekawszy, tym węższa będzie ilość tytułów, dla których komunikat będzie interesujący.

Źródło:

PR portal.de, FindLaw, O'Dwyer PR
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin