Zachodniopomorskie wybiera agencję do promocji za blisko 8 mln zł

dodano: 
04.08.2014
komentarzy: 
0

Województwo Zachodniopomorskie rozstrzygnęło przetarg na ogólnopolską kampanię promującą ten region. Najwyżej oceniono ofertę agencji Arena Media Communications, którą wyceniono na prawie 8 mln zł brutto.

Celem kampanii będzie stworzenie pozytywnego i spójnego wizerunku województwa wśród mieszkańców Polski. Przedmiot zamówienia obejmuje produkcję i zakup emisji reklam w mediach tradycyjnych, cyfrowych, w kinach oraz na nośnikach zewnętrznych oraz badania mediów. Mają im towarzyszyć działania PR, w tym organizacja wizyt studyjnych dla dziennikarzy i działania ambientowe.

Łącznie oferty złożyło 6 agencji oraz 2 konsorcja. Agencja Arena Media Communications zaproponowała 7 993 000 zł. Ocenie poddano także oferty agencji Codemedia (za 7 991 577,93 zł) i konsorcjum agencji Lowe Media i Lowe Warsaw (7 999 930,01 zł).  Oferty agencji CzART, Trailer and More i konsorcjum Propeller Film i Media On zostały odrzucone, ponieważ ich treść nie odpowiadała specyfikacji zamówienia. Agencja Marketing Wizard została wykluczona z przetargu, ponieważ  nie dostarczyła na czas dokumentów świadczących o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

Ocenie podlegały następujące element ofert: cena (5 proc. punktów), koncept kreatywny (20 proc. pkt), jakość działań PR (łącznie 8 proc.), jakość działań ambientowych (6 proc.) i parametry poszczególnych kampanii medialnych (łącznie 61 proc.). (ks)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin