Zadowolony pracownik wizytówką firmy

dodano: 
10.03.2014
komentarzy: 
0

Wiele firm, czy to za sprawą konkurencji, czy zachodnich wzorców, zwraca uwagę na rolę pracowników w firmie. Mimo to często unikają one wystawienia się na publiczną ocenę w sieci, a to według ekspertów błąd – informuje Gazeta Finansowa.

Jak czytamy, to właśnie pracownicy warunkują realizację celów, rozwój oraz tworzenie wizerunku firmy. Dlatego coraz częściej są w centrum zainteresowania, a ich potrzeby zyskują nadrzędne znaczenie. „Odnosić się one mogą do różnych aspektów funkcjonowania firmy, np. tworzenia optymalnych warunków pracy (komfort miej­sca pracy, dobrze skomunikowana siedziba), poszanowania indywidualnych potrzeb (elastyczny czas pracy, możliwość odpoczynku/relaksu w godzinach pracy) i bezpieczeństwa” – dodaje Marcin Uske, PR Manager w Brandscope. Duże znaczenie mają również dodatki pracownicze. Na mocno konkurencyjnych rynkach – czytamy dalej w artykule – pracodawcy potrafią skutecznie rywalizować ze sobą o pracowników np. dofinansowaniem do karty typu MultiSport czy dodatkowym pakietem zdrowotnym.

W budowaniu wizerunku pracodawcy ważną rolę odgrywa spójność obrazu kreowanego na zewnątrz z jego rzeczywistym odzwiercie­dleniem w codziennych działaniach. Jak czytamy, choć istnieją strony internetowe poświęcone ocenie pracodawców, to firmy często unikają wystawienia się na publiczną ocenę. Uske uważa to za duży błąd. „Media stanowią, bowiem jedno z narzędzi budowania wizerunku praco­dawcy, a internet (zwłaszcza poprzez komen­tarze na forach) może być też źródłem wiedzy o obecnym postrzeganiu firmy”. (mw)

 

 

Źródło:

Gazeta Finansowa, Nowoczesne narzędzia budowania wizerunku, Marcin Uske, 07.03.2014
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin