Zagłębie zgłębia PR

dodano: 
23.08.2007
komentarzy: 
2

Jak podają Wiadomości Zagłębia, gminy tego regionu w celu przyciągnięcia inwestorów i turystów sięgają po coraz bardziej nowatorskie metody PR-u. „Nie wystarczą już klasyczne sposoby jak foldery reklamowe, każda metoda, która przynosi skutek jest dobra, a im bardziej odmienna i nietypowa, tym lepsza. Już kilka lat temu jako jedno z pierwszych miast staliśmy się opiekunem małej żyrafy z chorzowskiego zoo” – mówi Wojciech Maćkowski z Wydziału Promocji UM w Czeladzi.

Będzin od lat korzysta z faktu, że na jego terenie znajduje się zamek. Organizowane są na nim imprezy i koncerty, na czele z festiwalem muzyki celtyckiej. W przyszłym roku Będzin obchodzi 650-lecie i już teraz planuje cykl akcji promocyjnych. Promuje się również Dąbrowa Górnicza – projekt nosi nazwę „Dębowy Świat” i obejmuje ulotki promocyjne, jesienne kino studyjne i filmowy klub dyskusyjny, a także I Międzynarodowy Konkurs im. Michała Spisaka. Na kulturę stawia również Sosnowiec. Jak podaje gazeta, „Trwają prace nad odnowieniem sali kinowej w Muzie, organizacją w muzeum wystawy poświęconej Władysławowi Szpilmanowi” oraz cyklu koncertów muzyki jazzowej.

Wszystkie miasta działają w pojedynkę. Hanna Dorenda z HUMAN PR uważa, że gminy Zagłębia Dąbrowskiego powinny się zjednoczyć i promować wspólnie, gdyż uzyskany dzięki temu większy budżet pozwoliłby osiągnąć wyniki na miarę Krakowa czy Wrocławia. (jcm)

Źródło:

Wiadomości Zagłębia, Miasto w promocji, Ilona Pawłowska, Magdalena Gawior, 21.08.07, s. 1.
komentarzy:
2

Komentarze

(2)
Dodaj komentarz
23.08.2007
21:24:03
~
(23.08.2007 21:24:03)
Dobry tytuł!
23.08.2007
13:22:58
www.piarowisko....
(23.08.2007 13:22:58)
nareszcie, skoro tworzą swoisty mikroklimat powinny promować się razem, mam nadzieję, że wyjdzie im również brama gospodarcza finansowana ze środków UE wtedy dużo zyskają. Trzymam kciuki
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin