Zbadają 100 tys. komentarzy – co internauci myślą o bankach
Ponad 100 tys. komentarzy o największych w Polsce bankach przeanalizuje w raporcie Emotrack.pl agencja Think Kong i firma badawcza Zetema. Raport będzie pierwszym z serii opracowań na temat największych marek przygotowywanych na podstawie językowej analizy emocjonalnej komentarzy i wpisów w internecie.
Emotrack.pl to wspólny projekt agencji interaktywnej Think Kong i firmy Zetema. To pierwsze w Polsce badanie jakościowe w sieci oparte na językowej analizie emocjonalnej tysięcy wpisów i komentarzy internautów. W oparciu o autorską technologię autorzy badania na początek dokonają oceny wizerunku największych polskich banków.
Bezpłatny raport Emotrack.pl zostanie opublikowany w drugiej połowie maja. Będzie przedstawiał wyniki analizy emocjonalnej ponad stu tysięcy komentarzy w internecie na temat dziesięciu największych banków oraz ich produktów. Jeszcze w tym roku agencja Think Kong i firma badawcza Zetema planują publikację kolejnych raportów dotyczących m.in.: rynku usług telekomunikacyjnych i marek samochodowych.
Inicjatorem projektu jest agencja marketingu interaktywnego Think Kong. Badanie zostało zrealizowane pod patronatem IAB, Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, magazynu Brief oraz portali Mediarun.pl i PRoto.pl.