.

 

Zbliża się konferencja Brand Summit 2019. W całości poświęcona marce

dodano: 
15.11.2019
komentarzy: 
0

O marce korporacyjnej, marce konsumenckiej i marce pracodawcy będzie mowa już 21 listopada 2019 roku w Warszawie podczas konferencji Brand Summit 2019.

Jak wyjaśniają organizatorzy wydarzenia, obecnie marka to coś więcej niż tylko nazwa i logo: jest ona najważniejszym aktywem, który posiadają firmy i którym mogą przyciągnąć uwagę klientów czy kandydatów.

Konferencja w całości będzie poświęcona marce. Tematem wydarzenia będzie to, jak zdefiniować unikalną, wyróżniającą się tożsamość firmy, wzmocnić ją wewnętrznie i komunikować tak, by i klienci i kandydaci stali się ambasadorami marki.

W Brand Summit wystąpią uznani eksperci i praktycy, którzy opowiedzą, jak kształtować markę i jakie korzyści przynoszą zintegrowane działania w obrębie wszystkich marek firmy, a także pokażą dobre praktyki. Prelegentami będą m.in. Kamilla Giedrojć (dyrektor strategii i marketingu IBM Poland and Baltics), Anna Macnar (CEO HRM Institute), Joanna Tonkowicz (partner zarządzający Absolvent Consulting), Kasia Zadrożna (Culture & Communication Global Senior Manager AmRest), Mariusz Łodyga (CEO Premium Consulting), Adrian Gamoń (Brand Experience & Communication Strategist), Aleksandra Lemańska-Czajka (Personal Development Manager INEA) czy Jakub Smarz (Talent Brand Lead for Poland, Accenture).

W programie konferencji wydzielono trzy części: Percepcja marki – poświęcona trendom i ich wpływowi na markę oraz korzyściom, jakie przynosi zintegrowana marka; Marka zaczyna się od środka – o tym, jak sprawić, żeby kultura organizacyjna i działania wewnętrzne przełożyły się na budowanie wizerunku marki; Social, Digital i komunikacja marki – na temat zagadnień związanych z komunikacją marki.

Pełny program znajduje się na stronie.

22 listopada odbędą się natomiast warsztaty, które pozwolą na pogłębienie tematów poruszanych na konferencji: Zintegrowana marka od A do Z (Anna Macnar, HRM Institute), EB = Emocje + Biznes (Joanna Tonkowicz, Karolina Proczek, Absolvent Consulting).

Dla czytelników PRoto mamy 15 proc. rabatu z kodem PRoto_BS!

PRoto.pl jest patronem medialnym konferencji. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin