Zbliża się „PR 2021. Challenge accepted!”. Uczestnicy konferencji wesprą cel charytatywny

dodano: 
20.08.2020
komentarzy: 
0

Już 27 i 28 sierpnia odbędzie się konferencja „PR 2021. Challenge accepted!”. Wydarzeniu będzie towarzyszyć cel charytatywny – Związek Firm Public Relations, odpowiedzialny za event, organizuje zbiórkę na odbudowę spalonej świetlicy socjoterapeutycznej Powiślańskiej Fundacji Społecznej. Pierwsi darczyńcy otrzymają zaproszenia do stacjonarnego udziału w konferencji w sali Innowatorium PKN ORLEN w Warszawie.

„Ostatnie miesiące jeszcze bardziej pogłębiają nierówności społeczne, a na skutki kryzysu są narażeni najsłabsi. Dlatego przy okazji konferencji »PR 2021. Challenge accepted!« Związek Firm Public Relations organizuje zbiórkę na rzecz Powiślańskiej Fundacji Społecznej” –czytamy w komunikacie. Organizacja ta wspiera ona dzieci z rodzin zmarginalizowanych, zagrożonych rozpadem, niewydolnych wychowawczo. W świetlicach socjoterapeutycznych Fundacji dzieci i młodzież z warszawskiego Powiśla codziennie dostają ciepły posiłek, opiekę, uwagę i czas na rozmowę, pomoc w odrabianiu lekcji i przestrzeń do rozwoju.

W lipcu w jednym z pomieszczeń świetlicy przy ul. Przemysłowej wybuchł pożar. Spłonęła większość zabawek, sprzętu sportowego, biwakowego i materiałów potrzebnych do wyjazdów i zajęć terapeutycznych, co obecnie uniemożliwia jej funkcjonowanie.

Uczestnicy konferencji „PR 2021. Challenge accepted!” będą mogli wesprzeć zakup nowego wyposażenia świetlicy oraz jej remont. Pierwszych 30 osób, które przekażą darowiznę (niezależnie od jej wysokości) i wyśle zgłoszenie na adres: joanna.dokudowicz@zfpr.pl, otrzyma zaproszenia do stacjonarnego udziału w wydarzeniu.

Konferencja będzie realizowana w tzw. modelu hybrydowym, czyli z fizyczną obecnością prelegentów i niewielkiej widowni w studiu konferencyjnym, z którego będzie realizowana transmisja online dla wszystkich osób zarejestrowanych na wydarzenie. Możliwość osobistego udziału w konferencji i bezpośredniej interakcji z prelegentami będzie dostępna dla osób, które jako pierwsze dokonają darowizny na odbudowę działalności społecznej świetlicy.

Wpłat można dokonać na stronie Fundacji, wpisując w tytule przelewu: „PR 2021”. Osoby zainteresowane obecnością w studiu konferencyjnym podczas obydwu dni konferencji powinny dodatkowo dopisać słowo „studio”.

Wydarzenie „PR 2021. Challenge accepted!” poświęcone będzie komunikacji i zarządzaniu reputacją podczas wychodzenia z pandemii. Wydarzenie będzie składać się z dwóch pięciogodzinnych bloków, w czasie których m.in.: eksperci z agencji ZFPR, Międzynarodowej Organizacji Konsultantów Komunikacji (ICCO), mediów i organizacji pozarządowych przedstawią najskuteczniejsze strategie komunikacji i zarządzania reputacją w okresie wychodzenia z pandemii koronawirusa. W programie konferencji znalazły się tematy dotyczące nowego spojrzenia na współczesną komunikację i przemian, jakie musi przejść branża PR, by skutecznie odpowiedzieć na zachodzące zmiany.

Szczegółowy program wydarzenia można znaleźć na stronie.

PRoto.pl jest patronem medialnym konferencji. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin