.

 

Zbliża się trzecia edycja POLZAK MARKETING

dodano: 
29.05.2019
komentarzy: 
0

Konferencja POLZAK MARKETING 2019 – łącząca środowiska zakupów, marketingu i agencji – odbędzie się 12 czerwca w Warszawie. To trzecia edycja wydarzenia.

Tematem przewodnim tegorocznej edycji będą nowe technologie i ich wpływ na marketing, sprzedaż, komunikację digital i media.

Konferencja skoncentrowana jest na poszerzaniu wiedzy i zdobywaniu kompetencji. Wydarzenie skierowane jest m.in. do osób zajmujących się zakupami marketingowymi, komunikacją i marketingiem, a także mediów i wydawców.

Jednym z tematów konferencji będzie efektywny i zgodny z dobrymi praktykami przetarg mediowy. Mowa będzie także o zmianach, jakie zaszły w branży reklamowej w ostatnich dziesięciu lat. Prelegenci opowiedzą także o trendach w sprzedaży online czy Advanced TV.

Elementem wydarzenia będzie dyskusja o próbach uniezależniania się reklamodawców od agencji mediowych. Wśród prelegentów będą m.in. Marcin Winkler, Head of Digital Department, Board Member w AVON, Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group, oraz Paweł Tyszkiewicz, pełnomocnik zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, prezes Fundacji Marka dla Polski.

Organizatorami wydarzenia są Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów oraz THINK MICE. Konferencja organizowana jest w ramach inicjatywy Dialog Branżowy Reklamodawca-Agencja.

Więcej informacji na stronie.

PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin