.

 

„Zdążysz?” – pyta Wirtualna Polska w akcji promującej szczepienia

dodano: 
17.08.2021
komentarzy: 
0

Wirtualna Polska rozpoczęła kampanię, której celem jest promocja szczepień. Akcja prowadzona jest pod hasłem „#Zdążysz?”, a występują w niej osoby, które w wyniku pandemii COVID-19 straciły najbliższych.

Głównym elementem kampanii jest spot, w którym bohaterowie opowiadają swoje historie i wspominają bliskich. „Nie zdążyliśmy się pożegnać”, „Nie zdążyła przytulić swojego nowo narodzonego dziecka”, „Nie zobaczył, jak jego wnuk pokonał białaczkę” – mówią. Na koniec zadają Polakom pytanie.

Jak przekazuje WP, spot ma zachęcić społeczeństwo do zaszczepienia się przeciwko COVID-19 w związku ze zbliżającą się czwartą falą pandemii oraz panującą niechęcią do szczepień. Jak mówi Michał Gąsior, Head of Content w WP, czwarta fala nadchodzi, brakuje już jednak pomysłów, jak zachęcić Polaków do szczepień. Wirtualna Polska postanowiła „oddać głos tym, którzy najlepiej wiedzą, jaka jest stawka i którzy daliby wiele, by ich bliscy jeszcze mieli wybór” – komentuje Gąsior.

Zobacz też: Przekonać nieprzekonanych. O komunikacji na temat szczepień

W ramach kampanii publikowane będą wideoreportaże o każdym z bohaterów spotu. Dział zdrowie WP przedstawi także wyniki symulacji przebiegu czwartej fali zakażeń w Polsce, przygotowanej przez naukowców.

„Nie mamy złudzeń, że »#Zdążysz?« sprawi, że Polacy masowo ruszą się szczepić. Ale jeśli historie naszych odważnych bohaterów wpłyną na decyzję choć jednej osoby, to na pewno było warto” – dopowiada Michał Gąsior.

Kampanię „#Zdążysz?” przygotowała redakcja WP abcZdrowie, a produkcją spotu zajał się dział wideo Wirtualnej Polski. Akcja ruszyła w połowie sierpnia 2021 roku i potrwa kilka tygodni. Jak mówi Michał Siegieda, dyrektor komunikacji korporacyjnej i PR w WP, najintensywniejsze działania redakcyjne będą prowadzone do niedzieli 22 sierpnia. Każdego dnia na stronie głównej WP pojawi się wideoreportaż o jednym z bohaterów akcji. Spot będzie emitowany w kanałach własnych Wirtualnej Polski, a w wersji radiowej również w Open FM i Tok FM. (mb)

Czytaj także: Czy sportowcy przekonają Polaków do szczepień?

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin