Zdjęcie zepsutego siedzenia w EasyJet stało się viralem. Linie poprosiły o jego usunięcie

dodano: 
07.08.2019
komentarzy: 
0

EasyJet poprosił na Twitterze o usunięcie zdjęcia, które sprowadziło na niego krytykę internautów. Jeden z pasażerów tanich linii lotniczych zamieścił w sieci fotografię, na której widać kobietę siedzącą w fotelu bez oparcia. Materiał do 7 sierpnia miał niemal 20 tys. udostępnień.

„Cześć, dziękujemy za zwrócenie nam na tę sprawę uwagi. Zanim zaczniemy sprawdzać, czy mógłbym prosić o usunięcie zdjęcia, a potem przesłanie nam więcej informacji w prywatnej wiadomości, byśmy mogli pomóc jak najlepiej?” – tak EasyJet zareagował na wspomnianą fotografię siedzenia bez oparcia. Odpowiedź wywołała krytykę, a internauta, który opublikował zdjęcie, odmówił jego skasowania.


Źródło: twitter.com/mattiasharris


Źródło: twitter.com/easyJet

Linie lotnicze przyznały później portalowi time.com, że o ile w samolocie rzeczywiście były zepsute siedzenia, o tyle formalnie nie przyznano ich żadnym pasażerom. Co więcej, na pokładzie były jeszcze wolne miejsca, które oddano osobom początkowo siedzącym bez oparć. Swoje stanowisko podały też za pośrednictwem Twittera.


Źródło: twitter.com/easyJet

„Trzeba się zastanowić, jak bezpieczna była reszta samolotu (…) Nie jestem pewien, co by się stało, gdyby pokład był jednak pełen” – skomentował internauta, który opublikował zdjęcie zepsutych foteli. (mp)

Zdjęcie główne: Anna Zvereva, Tallinn, Estonia [CC BY-SA 2.0], via Wikimedia Commons

Źródło:

time.com, Here's the Story Behind That Controversial 'Backless Seats' Photo, Megan McCluskey, 06.08.2019
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin