Zdrowy Rowland

dodano: 
02.12.2004
komentarzy: 
0


Agencja Rowland Communications przygotowuje dla swojego nowego klienta, firmy Mead Johnson Nutritionals, kampanię edukacyjno - informacyjną na rzecz prawidłowego żywienia dzieci i niemowląt. Działania PR rozpoczęto konferencją prasową dla dziennikarzy, podczas której przedstawiono najnowszy produkt firmy Mead Johnson Nutritionals – mleko modyfikowane dla niemowląt i dzieci zdrowych Enfamil Premium wzbogacone w Lipil* - kompozycję wyselekcjonowanych kwasów tłuszczowych DHA i ARA. Badania naukowe dowiodły, że mleko wzbogacone w Lipil* wspomaga rozwój mózgu i ostrość widzenia u dzieci. Kampania skierowana jest przede wszystkim do kobiet, które niedawno zostały mamami oraz tych, które planują macierzyństwo w najbliższym czasie. Działania public relations zostaną wsparte kampanią reklamową prowadzoną w tych mediach, które skierowane są przede wszystkim do młodych rodziców.
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin