.

 

Zdrowy wizerunek ze znakiem jakości

dodano: 
11.05.2005
komentarzy: 
0

W magazynie Marketing w Praktyce ukazał się artykuł o tworzeniu wizerunku placówek medycznych. „Znaczenie wizerunku w komunikacji placówek medycznych od początku było doceniane przez prywatne ośrodki. (…) Chociaż państwowe placówki medyczne często nie zabiegały świadomie o kształtowanie reputacji swoich marek okazuje się, że wiele z nich posada pozytywny wizerunek na rynku. (…) Ich siła wynika przede wszystkim z postrzegania tych placówek jako organizacji pełniących bardzo ważne społecznie funkcje”. Autorka artykułu zwraca uwagę na fakt, iż „wzrost zainteresowania placówek medycznych możliwościami budowania wizerunku może być szansą nie tylko dla nich, ale również dla firm, których produkty i usługi są związane z żywieniem, higieną, zdrowym stylem życia”.

Źródło:

Marketing w Praktyce, Wizerunek placówki medycznej, Kinga Szydzińska, 01.05.05, s. 4
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin