.

 

Złotouści PRoto.pl, czyli najlepsze cytaty 2013, cz. 2

dodano: 
23.12.2013
komentarzy: 
0

    Prof. Wiesław Godzic dla Gazety Wyborczej

      Typowy rzecznik to człowiek smutny i nudny, bez krztyny polotu, mówiący ogólnikami (»nie wyklucza się«, »być może«, »w nieda­lekiej przyszłości«), ale taki właśnie ma być rzecznik” – prof. Wiesław Godzic o stylu pracy rzeczników na łamach Gazety Wyborczej

        Igor Ostachowicz: do polityki trafiłem przypadkiem

          To chyba w gruncie rzeczy też był przypadek. To znaczy prawdopodobnie sam bym tego nie zrobił, ale spadło mi to przed nogi, musiałem więc się zdecydować: tak czy nie” – tak o swojej karierze w marketingu politycznym wypowiedział się na łamach Newsweeka Igor Ostachowicz, doradca premiera Donalda Tuska.

            Piotr Tymochowicz o swoim nowym biznesie

              Amerykanie chętnie słuchają o tajnikach charyzmy, a ja zbieram pieniądze na opatentowanie własnej idei nieśmiertelności, opartej na najnowszych technologiach. Tylko tym razem żadnej giełdy, żad­nych inwestorów” – zdradził Piotr Tymochowicz na łamach Pulsu Biznesu

                Niewęgłowski: czas na real-time PR

                  „Z klasycznego public relations to »public« staje się mniej istotne, a bardziej kluczowe staje się »person« - konkretna osoba - odbiorca. Ponadto PR dzieje się »tu i teraz«. Zacznijmy więc mówić o real-time PR” – zachęca Marcin Niewęgłowski w swoim artykule w PRoto.pl

                    Bartosz Mielecki dla PRoto.pl

                      „Niestety wiele organizacji uprawia tzw. »żebrajzing«. Proszą o wsparcie finansowe, mówiąc o swoich potrzebach, oczekiwaniach czy problemach. Zamiast tego powinny pokazać, jakie korzyści będzie miał potencjalny sponsor” – powiedział w wywiadzie dla PRoto.pl Bartosz Mielecki z Fundacji LOTTO Milion Marzeń

                           

                          Zarobki blogerów

                          Spora część krążących po rynku opowieści o kontraktach, jakie podpisują firmy, jest rozdmuchana, nie oznacza to jednak, że oni nie zarabiają. Ani że reklamodawcy nie widzą tu dla siebie pola do popisu” - tak ocenia zarobki blogerów Anita Wojtaś-Jakubowska, social media team director w agencji Think Kong

                           

                           

                           

                          Marcin Drews: ktoś próbował wyrównać ze mną osobiste porachunki

                          „Co do samych zarzutów, uważam, że są tak nonsensowne, że nie zamierzam ich komentować. Ktoś poprzez skargę najpewniej próbował wyrównać ze mną jakieś osobiste porachunki - świadczy o tym choćby fakt, iż gorliwie zataił przede mną swoje dane” – bloger Antyweb.pl Marcin Drews odpowiada na opinię REPR

                            Czarnowski o sprawie MDI: zwróćmy uwagę na cały system

                              Nie powinno się patrzeć na to z punktu widzenia sporu jednej agencji i jednego dziennikarza czy używanych przez nich metod, tylko całego systemu, w którym niestety lobbing oznacza wywieranie presji, a nie dostarczanie argumentów i w którym istotą komunikacji jest brak przejrzystości” –  powiedział PRoto.pl Piotr Czarnowski z First PR...

                                 

                                 

                                Eventy w Polsce

                                  W porównaniu do rynku zachodniego mamy niestety nadal przepaść w skali organizowanych imprez. Jest to bezpośrednio połączone z budżetami i świadomością, że jeśli już podejmujemy kroki na organizację jakiegoś wydarzenia, to powinno być ono wyjątkowe, zapadające w pamięć, a nie po prostu tylko się odbyć” - stwierdził Wiktor Zbroja, prezes MAKATA Creative Group, na łamach PRoto.pl


                                   

                                  Kominek o kryzysach na blogach

                                  Choćby zdarzyła się największa afera na blogach, to ma znikome przełożenie zarówno na wizerunek firmy, jak i na jej zyski oraz potencjalne straty” - stwierdził Tomek Tomczyk, bloger, w wywiadzie dla PRoto.pl

                                   

                                   

                                   

                                  Barbara Sołtysińska dla PRoto.pl

                                  „Decydując się na wybór Aidena Shawa, marka ryzykuje, ale kto nie ryzykuje, nie pije szampana. Dzięki temu kampania zyskała dużo większy oddźwięk medialny” – Barbara Sołtysińska, ekspert w zakresie komunikacji, o nowej kampanii marki Bytom, która zaangażowała jako modela byłego aktora filmów pornograficznych

                                   

                                  komentarzy:
                                  0
                                  Graficzne pułapki CAPTCHA
                                  Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
                                  X

                                  Zamów newsletter

                                   

                                  Akceptuję regulamin