Zmiana strategii AMEC-u

dodano: 
29.09.2006
komentarzy: 
0

Association of Media Evaluation Companies (AMEC) zmieniło nazwę i koncepcję działania. Nowa nazwa The Association for Measurements and Evaluation of Communication jest częścią strategii, która zakłada zwiększenie liczby członków w celu zaspokojenia potrzeb różnorodnych organizacji na świecie, zaangażowanych w ewaluację mediów i wszelkie rodzaje prowadzonych nad nimi badań. Od tej pory do członków Stowarzyszenia należeć będą agencje PR, oferujące pomiary wykonywane na zamówienie i systemy ewaluacji, ponadto firmy monitorujące media, mające w swojej ofercie ewaluację mediów jako część szerszego zakresu usług.
Po raz pierwszy w historii firmy AMEC powoła w roku 2007 dyrektora wykonawczego, który pomoże członkom stowarzyszenia wypełnić zamierzony plan. Dodatkowo AMEC poszerzył swoją ofertę o „AMEC College” – gdzie można będzie zdobyć kwalifikacje wymagane w tym zawodzie oraz eventy, które firma planuje organizować kilkakrotnie w ciągu roku. (jk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin