Zmiany ruchu drogowego wsparte PR-em

dodano: 
17.03.2009
komentarzy: 
0

Sieć niezależnych agencji PR 27&more wspiera projekt zmiany ruchu drogowego w Europie. Jest to wynik wieloetapowego przetargu ogłoszonego przez szwajcarskie federalne biuro transportu na kampanię wspierającą nową politykę transportową ogłoszoną przez władze Szwajcarii. Komunikacja będzie prowadzona na terenie Włoch, Niemiec, Belgii i Holandii.

W ramach nowej polityki transportowej przewóz towarowy przez szwajcarskie Alpy ma zostać przeniesiony z dróg na tory kolejowe. Zamierzenia te i podejmowane przez Szwajcarię działania mają być komunikowane politykom, mediom, firmom transportowym i logistycznym oraz mieszkańcom krajów położonych na europejskiej trasie północ-południe (Włochy, Niemcy, Belgia, Holandia).

Szwajcarska agencja cR Kommunikation pełni rolę koordynatora pomiędzy Federalnym Biurem Transportu i agencjami należącymi do sieci, których zadaniem będzie opracowanie i wdrożenie strategii komunikacyjnej w rodzimych krajach. Są to: Studio Mailander (Włochy), Public Relations Partners (Niemcy), Bijl PR (Holandia), MindShake PR (Belgia). Ponadto, szwajcarska firma konsultingowa IC Infraconsult wesprze proces tworzenia zintegrowanej strategii zgodnej z założeniami polityki rządu Szwajcarii.

Czynnikiem decydującym o wyborze w przetargu sieci 27&More miało być doświadczenie w działaniach doradczo-komunikacyjnych dla sektora transportowego - należące do sieci agencje wspierały m.in. Eurotunel pod Kanałem La Manche i superszybkie połączenie kolejowe Lyon – Turyn.

Członkiem-założycielem międzynarodowej sieci niezależnych agencji public relations – 27&More jest polska agencja TBT i Wspólnicy. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin