Zmiany w dziale promocji ASM GROUP

dodano: 
05.03.2013
komentarzy: 
0

ASM GROUP wzmacnia dział promocji firmy: nowo utworzone stanowisko kierownika objęła Agnieszka Kowalczyk-Mazurek. Do stałego zespołu dołączyły ponadto Karolina Stefańska.

Kowalczyk-Mazurek odpowiada za strategię rozwoju działu, zarządzanie pracą zespołu oraz merytoryczną opiekę nad realizowanymi projektami. „Krokiem w rozwoju działu jest realizacja projektów z takich branż jak sektor budowlany, meblowy, odzieżowy, dziecięcy czy elektroniczny. Pracujemy także nad rozbudowaniem wachlarza oferowanych usług” – mówi PRoto.pl nowa kierownik działu promocji. Z marketingiem związana jest od 1994 roku. Różnego rodzaju projekty ATL, BTL czy eventy realizowała m. in.: w takich agencjach jak IQ Marketing czy BrandStorm ICOM. Wcześniej związana była m. in.: z Mercedes-Benz Polska oraz Centrum Artystycznym Fabryka Trzciny.

Stefańska dołączyła do zespołu jako account executive. Z kolei Agnieszka Mielnik, związana z firmą od 2 lat, awansowała na stanowisko senior project managera. (es)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin