.

 

Zmiany w strukturze Aliganzy

dodano: 
22.01.2019
komentarzy: 
0

Na początku 2019 roku Aliganza Fashion Agency ogłosiła zmiany strukturalne w firmie. Agencja wyodrębniła dwa piony – Client Development, w którym realizowane są cele biznesowe klientów, i drugi pion – Content Strategy, który odpowiada za realizację potrzeb klientów. Pracą w pionie Client Development zarządza Martyna Napiórkowska, Head of Client Development, a w Content Strategy, Katarzyna Moś, na stanowisku Head of Content.

W styczniu 2019 pracę w agencji zakończyła Agata Brodzka, dotychczas pełniąca funkcję Marketing & PR Directora. W Aliganzie pracowała przez dwa i pół roku. Zarządzała trzema działami: PR, showroom i projekty.

Nowo utworzony pion Client Development obejmuje działy PR i showroom. Zarządzająca nim Martyna Napiórkowska w styczniu 2019 roku awansowała na stanowisko Head of Client Development. Z agencją związana jest od sześciu lat. Od 2017 roku jako Senior Account Manager zajmowała się obsługą klientów oraz zarządzaniem zespołem Accountów. Budowała strategie komunikacji dla takich marek jak Luxottica, New Look czy F&F.

Martyna Napiórkowska

W dziale PR pracują opiekunowie marek:

Ewa Gołaszewska, która w styczniu awansowała ze stanowiska Account Executive na Senior Account Executive. Dotychczas odpowiadała za budowanie strategii komunikacji dla takich marek jak Birkenstock, Mango, F&F, The Body Shop, New Look, Invisalign, CEWE FOTOKSIĄŻKA. Z agencją związana jest od 2015 roku. Wcześniej doświadczenie zdobywała m.in. w Omega Communication, gdzie zajmowała się klientami technologicznymi, oraz w Genesis PR.

Ewa Gołaszewska

Zuzanna Dębicka, która pełni funkcję Account Executive w Aliganzie pracuje od 2016 roku. Zaczynała jako Junior Showroom Account Executive. W 2017 roku przeszła do PR-u, gdzie zajmuje obecne stanowisko i odpowiada za komunikację takich marek jak Puma, ECCO, Diego M i Luxottica.

Zuzanna Dębicka

Paulina Janiszewska również obejmuje stanowisko Account Executive. Z agencją związana jest od 2016 roku. Wcześniej pracowała jako dziennikarka. W Aliganzie odpowiada za budowanie strategii komunikacji dla takich marek jak Swarovski, Liu Jo, Solar, Etam i Skechers.

Paulina Janiszewska

W dziale PR pracuje też Aleksandra Kozłowska, która odchodzi z agencji z końcem stycznia 2019 roku. Dotychczas pełniła funkcję Account Executive. Od lutego będzie prowadzić własną działalność. Jej obowiązki przejmie Ewa Gołaszewska.

Dział showroom odpowiada za media relations skupione wokół pracy z produktem, w tym za kontakt ze stylistami, przygotowanie sesji zdjęciowych w prasie i online oraz kontakt ze stylistami gwiazd. W jego skład wchodzą: Gabriela Lużyńska, p.o. Head of Showroom, Aneta Łukiewicz, Showroom Account Executive & Fashion Consultant, Aneta Dmochowska, Showroom Account Executive, Karolina Nowicka, Junior Showroom Account Executive, Izabela Maryniak, Showroom Assistant. (pm)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin