Znamy już listę nominowanych w konkursie Złote Formaty

dodano: 
07.04.2010
komentarzy: 
0

W ścisłej czołówce Konkursu Złote Formaty, organizowanego przez Grupę Ströer w ramach Festiwalu Promocji Miast i Regionów, znalazło się 17 miast i regionów oraz jedna dzielnica. Jury wyłoniło 28 najlepszych projektów promocyjnych, które zawalczą o 5 ogólnopolskich kampanii reklamowych oraz kampanie w Warszawskim Metrze, na nowoczesnych nośnikach Infoscreen.

Konkurs Złote Formaty jest częścią Festiwalu Promocji Miast i Regionów – największego w Europie wydarzenia dedykowanego szeroko pojętej promocji miejsc. Tegoroczna IV edycja Konkursu wyłania najlepsze projekty służące promocji miast i regionów zrealizowane w 2009 roku oraz działania promocyjne zrealizowane na przestrzeni ostatnich trzech lat w przypadku kategorii Działalność Promocyjna – Grand Prix Festiwalu.

Do Konkursu samorządy mogły zgłaszać projekty promocyjne w pięciu kategoriach:

  • Wydawnictwo Promocyjne,
  • Kampania Outdoorowa,
  • Kampania On-line,
  • Event,
  • Działalność Promocyjna – Grand Prix Festiwalu.

Do I etapu Konkursu miasta i regiony zgłosiły 173 projekty promocyjne. Spośród nich, do finału Jury zakwalifikowało 28 najlepszych projektów. Znalazły się w nim projekty przesłane przez 10 miast (Ruda Śląska, Kraków, Poznań, Lublin, Łódź, Sieradz, Trzebnica, Radom, Szczecin, Stary Sącz) i 7 województw (łódzkie, świętokrzyskie, kujawsko-pomorskie, małopolskie, pomorskie, śląskie i lubelskie). W finale znalazł się także projekt zgłoszony przez warszawska dzielnicę Bielany. Aż 4 finałowe projekty pochodzą z Poznania, 3 z Rudy Śląskiej oraz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego, a po 2 z Lublina oraz  Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego i Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego.

Laureatów konkursu poznamy 22 kwietnia podczas uroczystej Gali Festiwalu w hotelu Sheraton w Warszawie. Na zwycięzców Konkursu czekają nagrody ufundowane przez Grupę Stroer, organizatora Festiwalu. Zostaną również wręczone Nagrody Specjalne ufundowane przez Partnerów i Patronów Konkursu. W tegorocznej edycji nagrodę w wysokości 10 000 zł. ufundował Związek Miast Polskich. Nagrody dla 12 miast lub regionów w postaci 12 artykułów, poświęconych każdemu z nich, ufundował magazyn Elle. Nagrody Specjalne przyzna także Polska Organizacja Turystyczna, magazyn Brief for Poland oraz portal PRoto.pl. 

 

Lista nominowanych

Kategoria DZIAŁALNOŚĆ PROMOCYJNA – GRAND PRIX

  1. Poznań – Strategia Marki Poznań
  2. Ruda Śląska – Promocja Miasta Ruda Śląska
  3. Województwo Małopolskie – Kulturalna Małopolska
  4. Województwo Śląskie – Śląskie. Pozytywna energia
  5. Województwo Świętokrzyskie – Kampania Promocyjna Województwa Świętokrzyskiego

 Kategoria OUTDOOROWA KAMPANIA REKLAMOWA:

  1. Lublin – Kampania „Renesans inspiracji”
  2. Poznań – Kampania „Wielkie Marki”
  3. Ruda Śląska – Kampania „Szczęśliwi ludzie mieszkają w Rudzie”
  4. Województwo Lubelskie – Kampania „Wyłącz napięcie, włącz zasilanie”
  5. Województwo Śląskie – Kampania „Pozytywnie nakręceni polecają. Śląskie, pozytywna energia”

Kategoria EVENT:

  1. Poznań – „Poznań za pół ceny”
  2. Radom – „Szafa”
  3. Sieradz – „Sieradz Open Hair Festival”
  4. Trzebnica – „Zlot motocyklowy Honda Gold Wing”
  5. Województwo Kujawsko-Pomorskie - „StarForce 2009 - 30-lecie Gwiezdnych Wojen w Polsce”

Kategoria WYDAWNICTWO PROMOCYJNE:

  1. Łódź – „MC Łódź – subiektywny przewodnik po Łodzi”
  2. Stary Sącz – „Chleb Nasz Powszedni czyli kuchnia Lachów Sądeckich”
  3. Województwo Łódzkie – Album „Kocham Łódzkie”
  4. Województwo Małopolskie – Album „Smakowanie Małopolski”
  5. Województwo Pomorskie – Katalog Turystyki Przyjazdowej „Pomorskie Dobry Kurs”
  6. Województwo Pomorskie – „Morze dla Ciebie? Bałtyk”

Kategoria KAMPANIA ON-LINE:

  1. Dzielnica Bielany– Misja Bielany
  2. Kraków – Kraków na YouTube, Facebook, blip
  3. Lublin – Przeżyj studia. Studiuj w Lublinie www.student.lublin.eu
  4. Poznań – Kampania Akademicki Poznań II www.poznanprzyciaganajlepszych.pl
  5. Ruda Śląska – Ogólnopolski Festiwal Wspomnień
  6. Szczecin – Design dla Szczecina www.szczecin.eu
  7. Województwo Pomorskie – Konkurs. Zaproś znajomych na Pomorze

 

Obrady Jury odbyły się 26 marca 2010 roku w Warszawie, w siedzibie Grupy Ströer. Aby zapewnić bezstronność podejmowanych decyzji, prace Jury nadzorował niezależny audytor z firmy Ernst & Young.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin